Aug 14, 2012

Segmen:Aku Terjah Aku Follow. Apakah Itu?


Dapat invitation dari Miss Eza Miza sendiri. Jadi aku mencuba ja la.. Lagipun penyertaan akan ditutup bila cukup 100 orang.. Mencuba tak salahkan. Kalau ada rezeki boleh jugak menang sikit-sikit macam member-member yang selalu ada luck tu.. hehehe..

Kenapa aku terjah? kenapa aku follow? 

Soalam mahal nie. Memang khas untuk org yang baru terjebak dalam duani blogger. So, mari kita berblowalking dari satu blog ke satu blog yang menarik then follow.

Syarat-syarat penyertaan
  1. Korang kenalah follow blog MYideakini dulu ye....kemudian... (dah follow boss)
  2. Buat satu entri kenapa aku terjah? Kenapa aku follow? Dan tepek header MYideakini dalam entri korang (tue nmpak tak kat atas tue)
  3. Tajuk: Aku Terjah! Aku Follow! Apakah itu? (Settle)
  4. Kemudian korang tag le 3 sahabat blogger yang rapat tu kat bawah entri korang berserta header diorang tu. Okey? saya tag :(a) Fahz , (b) Ct Noraishah , (c) Aisyah Humaira' 
  5. Itu aje ke....lepas tu tinggalkan URL entri korang kat ruang entri MYideakini ni ye... (beres dah)