Jan 6, 2010

Perkara yg paling penting aku buat setiap hari...


Setiap hari bila baik keje, aku mesti log in facebook.
Apa yg ada dlm facebook?
Aku akan check barnbuddy.

Same also with my hubby FB.
Dia n abg ipar dia still play the same game..
Seronok k...
Tiap kali call hubby, hubby mesti pesan jgn lupa harvest farm dia...
Kalau xde topic nak sembang, mesti buka topic barnbuddy nih..
Barnbuddy boleh mengeratkan lagi hubungan kami suami isteri..
hukhukhuk

Then, bila dah penat harvest farm aku n hubby, aku gatal kan tangan letak weeds n bugs kat farm orang lain.
Settle wat dajal kat farm org... sibuk baca blogger org lain...
Tue la activity aku setiap kali aku balik kerja.
Tak kira balik pukul berapa pun aku tetap akan online.
Kalau x, hati mmg tak tenang sbb tanaman xharvest lagik...
Ini lah penangan facebook.