Dec 17, 2011

Shopping at JJ Cheras Selatan

Hari nie kami shopping kat JJ Cheras Selatan...

Bukan saje-saje shopping / habis kan duit tau...

Ada sebab kami gi shopping:

  1. Yg pertama, beli seluar incik suami. Seluar kerja incik suami dah sangat lusuh. Last beli pun tahun lepas kat JJ jugak time SALE.
  2. Yg Kedua, beli dress Rania untuk Majlis Akad Nikah pak ngah Rania kat Kedah jumaat nie.
  3. Yg Ketiga, beli buah untuk emak sebab ingat lepas balik dari JJ nak singgah jap. So beli la sikit buah tangan kan.
  4. Then beli blouse untuk mama Rania yang agak besar sikit untuk di pakai ke Kedah nanti.
Nanti Rai akan upload kan picture dress Rania yer... 

Dec 16, 2011

Malaysia Contest

Rai jumpa blog nie.
Macam interesting kan?
Ada byk info pasal contest yang dijalankan kat Malaysia nie..
Sesiapa yang giler contest boleh la join...
Setakat nie Rai tak pernah menang mana-mana contest/GA.
Xde luck laaa...

Nak tengok blog nie ---> Contest.1000Savings

Dec 15, 2011

MilkADeal :: Fridge Magnet Dah Dapat::


Hasil daripada beli kat MilkADeal...
Akhirnya sampai juga kat den...

Groupon :: Saturday Night Fever ::

 Saya dah redeem...
Boleh la....
Enjoy la jugak...
Kami sangat kepenatan...

Dec 7, 2011

Uncle Rifhan

uoollllsss ingat lagi tak pasal Entry Milkadeal 1-hour outdoor portraiture

Rai dah redeem on 26th Dec hari tue.

Kebetulan time tue Rai bawa adik Rai-Rifhan untuk gi outdoor nie.

So tak la kami mati kutu nak amik gambar.... boleh la happening sikit kan??

OK DONE photoshoot!!

Hasil nya??

Haaa tengok sample bawah nie...

Cantek tak???

Mana gambar Rania??

Nanti Rai upload ya!!



Haaaa!!

Kalau ada sesiapa kawan2 yang berminat nak amik photoshoot ke event ker...

Boleh la contact Hairul Hakim nie.



Rania Tak Nak Tidur

Tengok la mata Rania yang boolat tue...

Time nie dah kul 2pagi...

still tak nak tidur.

Dah la mama nya nak gi kerja esok....

Tak larat kalau hari-hari macam nie...kalau cuti xpe laaa.....

Rania... Rania...