Nov 6, 2012

Kleenex® Share The Softness Contest by Fabulous Motherhood

Mommynadia buat contest Kleenex.
Jom join reramai...

Siapa nak join click link bawah nie k...



"the colours inside of my world"
Untuk maklumat lanjut mengenai Kleenex sila la ke FB : http://www.facebook.com/Kleenex.Malaysia?fref=ts

Shopping @ Triumph Warehouse sale

Masih ingat lagi tak entry saya yang lepas tentang warehouse sale nie?

klu nak tengok iklan nie sila klik gambar atas.

ok saya nak share apa yang saya borong kat Triumph Warehouse Sale.






nie free gift




Nasi Lemak Esiah Ismail


Nasi Lemak Esiah Ismail nie sedap. Sesiapa nak pergi makan, lokasi kat RNR Rawang.
Alamat details ada kat kertas nasi lemak. Harga pun murah RM1.20 jer.




December wedding - purple theme

Last week pergi Gulati Bandar Baru Bangi.
Ada less 58%. Kenapa 58% yer? Selalu nye genap kan??
50% ker 60% ker... nie 58%
Bila tanya staff Gulatis. Diorang tak tau.

Disebabkan tema cousin saya purple, saya beli la purple jugak.
After less RM158/meter.
Before less berapa?
U olss kira sendiri k..

Tak sabar nak tengok baju nie siap...



Purple theme

Nov 1, 2012

Pemenang My 1st Giveaway

Mesti ramai yang tak sabar nak tunggu result kan??
Sebelum saya umumkan, saya nak kongsi macam mana saya pilih pemenang.
Saya menggunakan web random.org utk memilih pemenang.
So, kita tengok nasib pada website ni k.

Tahniah saya ucapkan pada 5 pemenang..
Yang mana tak tersenarai, jangan kecewa sebab saya akan buat 2nd GA selepas saya balik dari Vietnam.
Hadiah pasti lagi menarik.

Saya copy & paste balik senarai peserta yang tersenarai.

Senarai peserta my 1st GA:

  1. http://zafikstory.blogspot.com/2012/10/cahayakitamy-1st-ga.html
  2. http://cintasuriya.blogspot.com/2012/10/my-1st-giveaway.html
  3. http://angellovesoldier.blogspot.com/2012/10/my-1st-giveaway.html
  4. http://faralalalala.blogspot.com/2012/10/my-1st-giveaway.html
  5. http://hainomokje.blogspot.com/2012/10/my-1st-ga-cahayakita.html
  6. http://teenagersareawesome.blogspot.com/2012/10/my-1st-giveaway.html
  7. http://chien-puterirahsia.blogspot.com/2012/10/giveway-my-1st-giveaway.html
  8. http://sjanelf.blogspot.com/2012/10/my-1st-giveaway.html
  9. http://sukadukaceritaku.blogspot.com/2012/10/cahayakita-my-1st-giveaway.html
  10. http://azatiesayang-contest.blogspot.com/2012/10/my-1st-giveaway.html
  11. http://gulahatimama.blogspot.com/2012/10/my-1st-giveaway.html
  12. http://diarisedetiklebihfarisha.blogspot.com/2012/10/my-1st-giveaway.html
  13. http://biecgl.blogspot.com/2012/10/my-1st-giveaway.html
  14. http://cokeandsundae-sg.blogspot.com/2012/10/my-1st-giveaway.html
  15. http://asmarpunyablog.blogspot.com/2012/10/my-1st-giveaway.html
  16. http://therosputih.blogspot.com/2012/10/my-1st-giveaway.html
  17. http://jassnani.blogspot.com/2012/10/my-1st-giveaway.html
  18. http://cinderellaitu.blogspot.com/2012/10/my-1st-giveaway.html
  19. http://www.liam-s.co.cc/2012/10/my-1st-giveaway.html
  20. http://silenceprovince.blogspot.com/2012/10/my-1st-giveaway.html
  21. http://rahasiabelogaku.blogspot.com/2012/10/giveaway-time-my-1st-giveaway.html
  22. http://storyofheartt.blogspot.com/2012/10/saya-join-this-ga.html
  23. http://theflyingwomanhere.blogspot.com/2012/10/my-1st-giveaway-by-cahayakita.html
  24. http://greennyworldland.blogspot.com/2012/10/my-1st-giveaway.html
  25. http://cutepurplelolipop23.blogspot.com/2012/10/my-1st-giveaway-ga.html


http://therosputih.blogspot.com/2012/10/my-1st-giveaway.html

http://greennyworldland.blogspot.com/2012/10/my-1st-giveaway.html

http://cokeandsundae-sg.blogspot.com/2012/10/my-1st-giveaway.html

http://diarisedetiklebihfarisha.blogspot.com/2012/10/my-1st-giveaway.html

http://storyofheartt.blogspot.com/2012/10/saya-join-this-ga.html

kepada semua pemenang, sila email kan nama penuh anda, contact number, Maybank Akaun number ke raihana2248@gmail.com