Tag:
Tweet
Nov 7, 2012
Nov 6, 2012
Kleenex® Share The Softness Contest by Fabulous Motherhood
Mommynadia buat contest Kleenex.
Jom join reramai...
Siapa nak join click link bawah nie k...
Untuk maklumat lanjut mengenai Kleenex sila la ke FB : http://www.facebook.com/Kleenex.Malaysia?fref=ts
Tweet
Shopping @ Triumph Warehouse sale
Masih ingat lagi tak entry saya yang lepas tentang warehouse sale nie?
klu nak tengok iklan nie sila klik gambar atas.
Nasi Lemak Esiah Ismail
Nasi Lemak Esiah Ismail nie sedap. Sesiapa nak pergi makan, lokasi kat RNR Rawang.
Alamat details ada kat kertas nasi lemak. Harga pun murah RM1.20 jer.
Tweet
Labels:
makan-makan,
november
December wedding - purple theme
Last week pergi Gulati Bandar Baru Bangi.
Ada less 58%. Kenapa 58% yer? Selalu nye genap kan??
50% ker 60% ker... nie 58%
Bila tanya staff Gulatis. Diorang tak tau.
Disebabkan tema cousin saya purple, saya beli la purple jugak.
After less RM158/meter.
Before less berapa?
U olss kira sendiri k..
Tak sabar nak tengok baju nie siap...
| Purple theme |
Tweet
Nov 1, 2012
Pemenang My 1st Giveaway
Mesti ramai yang tak sabar nak tunggu result kan??
Sebelum saya umumkan, saya nak kongsi macam mana saya pilih pemenang.
Saya menggunakan web random.org utk memilih pemenang.
So, kita tengok nasib pada website ni k.
Tahniah saya ucapkan pada 5 pemenang..
Yang mana tak tersenarai, jangan kecewa sebab saya akan buat 2nd GA selepas saya balik dari Vietnam.
Hadiah pasti lagi menarik.
Saya copy & paste balik senarai peserta yang tersenarai.
Senarai peserta my 1st GA:
- http://zafikstory.blogspot.com/2012/10/cahayakitamy-1st-ga.html
- http://cintasuriya.blogspot.com/2012/10/my-1st-giveaway.html
- http://angellovesoldier.blogspot.com/2012/10/my-1st-giveaway.html
- http://faralalalala.blogspot.com/2012/10/my-1st-giveaway.html
- http://hainomokje.blogspot.com/2012/10/my-1st-ga-cahayakita.html
- http://teenagersareawesome.blogspot.com/2012/10/my-1st-giveaway.html
- http://chien-puterirahsia.blogspot.com/2012/10/giveway-my-1st-giveaway.html
- http://sjanelf.blogspot.com/2012/10/my-1st-giveaway.html
- http://sukadukaceritaku.blogspot.com/2012/10/cahayakita-my-1st-giveaway.html
- http://azatiesayang-contest.blogspot.com/2012/10/my-1st-giveaway.html
- http://gulahatimama.blogspot.com/2012/10/my-1st-giveaway.html
- http://diarisedetiklebihfarisha.blogspot.com/2012/10/my-1st-giveaway.html
- http://biecgl.blogspot.com/2012/10/my-1st-giveaway.html
- http://cokeandsundae-sg.blogspot.com/2012/10/my-1st-giveaway.html
- http://asmarpunyablog.blogspot.com/2012/10/my-1st-giveaway.html
- http://therosputih.blogspot.com/2012/10/my-1st-giveaway.html
- http://jassnani.blogspot.com/2012/10/my-1st-giveaway.html
- http://cinderellaitu.blogspot.com/2012/10/my-1st-giveaway.html
- http://www.liam-s.co.cc/2012/10/my-1st-giveaway.html
- http://silenceprovince.blogspot.com/2012/10/my-1st-giveaway.html
- http://rahasiabelogaku.blogspot.com/2012/10/giveaway-time-my-1st-giveaway.html
- http://storyofheartt.blogspot.com/2012/10/saya-join-this-ga.html
- http://theflyingwomanhere.blogspot.com/2012/10/my-1st-giveaway-by-cahayakita.html
- http://greennyworldland.blogspot.com/2012/10/my-1st-giveaway.html
- http://cutepurplelolipop23.blogspot.com/2012/10/my-1st-giveaway-ga.html
http://therosputih.blogspot.com/2012/10/my-1st-giveaway.html
http://greennyworldland.blogspot.com/2012/10/my-1st-giveaway.html
http://cokeandsundae-sg.blogspot.com/2012/10/my-1st-giveaway.html
http://diarisedetiklebihfarisha.blogspot.com/2012/10/my-1st-giveaway.html
http://storyofheartt.blogspot.com/2012/10/saya-join-this-ga.html
kepada semua pemenang, sila email kan nama penuh anda, contact number, Maybank Akaun number ke raihana2248@gmail.com



+(600x800).jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)




